Subject: 24-20-46. Eelmaa (Tade küla, Kose vald) elektrivarustus.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 10:30:23 +0200

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Eelmaa elektrivarustuse projekteerimisega
Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames tehakse 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee kinnistul
sisselõige kaablisse ja paigaldatakse jaotuskilp.

Soovime kõigepealt teada, kas selleine lahendus sobib Transpordiametile.
Kui sobib, siis hiljem saadame kooskõlastuseks kogu vajaliku
dokumentatsiooniga.

Lugupidamisega,

Irina Gering
Kliendihalduse spetsialist
mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.